onsdag 25 juli 2012

Skitgrejer...

Jag gillar tekniska grejer om de funkar. Men gör dom inte det så blir jag rent av galen och kan slå sönder skiten...
Vi har en gammal kamera, den har 6 år på nacken och i den kameran sitter ett STORT minneskort. Givetvis så finns det ingen sån "port" för STORA minneskort på min dator... Så jag fick köpa en extra grej för att sätta in mitt STORA minneskort i och sen föra över till min dator...
En har redan gått sönder... Små små "tänder" därinne som gick sönder... Köpte en ny och nu har även den gått sönder (inom en 2 månaders period... Ska inte skiten hålla mer än en månad???)... Gaaa, jag kan inte föra över mina bilder och jag blir tokig på skitgrejer...
Köpt denna grej *2 på Media Markt och säljaren sa att den var sååå fantastiskt bra... Jo tjena och redan har 2 gått sönder Nej tacka vet jag en gammal hederlig sladd, då håller grejerna och man kan föra över sina kort utan att krångla!

1 kommentar:

  1. Gar det inte att fora over med sladd da? Maste du ha minneskortlasaren?

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!