torsdag 26 juli 2012

Iakttagelser....

Det är helt underbar ljuvligt här! Nästan så att jag måste nypa mej hårt i armen för att riktigt fatta hur underbart det är här! Klarblått vatten, inte ett moln så långt ögat när och värmen!!!
Det är kul att ligga här och små spana... Iaktta folk, lyssna vad dom pratar om!;) Det är härligt att det är fler föräldrar som kämpar med sina små kids. Att deras barn oxå skriker och gapar... Det tjafsas lite mellan ett par här, jag iakttar och fnissar lite för mej skälv;)
Det är härligt att iaktta... Se hur alla människor på stranden är djupt försjunkna in i sina telefoner...;)
Nähä åter till mina iakttagelser;)

5 kommentarer:

  1. Härligt!

    Men det där med att sitta djupt försjunkna i sina telefoner är fan sjukt.... Haha! ;-D

    Kram M

    SvaraRadera
  2. Jag brukar också tjuvlyssna och iaktta - varje dag på tåget :-) Kram

    SvaraRadera
  3. Underbart.... eller som jag brukar säga LOVELY!!
    Bara njut :-)

    Kram K

    SvaraRadera
  4. Känner igen den där vyn, där satt nämligen jag och njöt idag också! Men nu hemma i grannbyn igen!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!