fredag 6 juli 2012

I lööööv REA!!

Regnet öser ner utanför fönstret och jag börjar på allvar undra om det verkligen kommer bli någon sommar i Sverige eller inte? Alltså detta väder är ju rena katastrofen och man bli ju både deppig och pank... Jo för när vädret är så här tråkigt så nyper det lite extra mycket i shoppingtarmen!
I några dagar har jag strö shoppat och hittat några riktigt goda REA fynd! Bland annat dessa...
Randig kjol och randiga shorts, 50 kr stycket! Sommarkläder var det ja, så nu får det fasen bli sol oxå så att jag kan använda det;-)!
Sprang på dessa skorna i grannbyns skoaffär... Dessa 3 par för 225 kr! Nästan löjligt billigt! Ett par till Douglas och två till mej;-) De höga gråa snyggskorna ska jag ha imorgon på bästa Hannas 30 års kalas! Och då ska vi vara ute i ett partytält och banne vädret om det regnar... Jag kommer ändå att bära dessa skor och halka omkring i leran med!;-) Ha ha ja jag kan nästan se det framför mej när jag ligger där lerig, en aning berusad med 2 vrickade fötter...;-) Bästa att börja övningsgå i dem!
Har ni gjort några bra fynd på sommar REAN?

7 kommentarer:

  1. Snygga fynd!
    Det blir en bra sommar för handlarna om regnet fortsätter :-/

    Kram K

    SvaraRadera
  2. Efter att ha fyndat brukar jag känna mig oerhört nöjd, som du nu gör.
    På htpp://citiboard.se/ är det dock alltid rea ;)

    SvaraRadera
  3. Åh, dom med guld på skulle jag också vilja ha.. Hittar inget här hemma!!! Då är det inte någon "kedja" du köpt dom hos?

    SvaraRadera
  4. Haha, det blev makens konto ovan..hihi /Malin

    SvaraRadera
  5. Klart man gillar shopping men i år har jag bestämt mig för att försöka hålla lite i plånboken, trots det blev det ett par shorts, en klänning och en kjol igår för 300 kr. Hyfsat billigt och det behövdes för jag hade visst mest packat ner långbyxor (var nog kallt när jag packade)...
    kram j.

    SvaraRadera
  6. Rea är bäst! Igår fyndade jag en kofta nersatt fr 79$ till 4,95$!! Det är lycka det!

    SvaraRadera
  7. Underbart med rea-shopping. De gråa var ju assnygga!!! Vad är det för märke på dom, de kan ju gå att hitta i storstan också om jag har tur ;-)
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!