måndag 16 juli 2012

Gooood Moooorgon!

Vaknade seg som smörkola klockan 8 imorse, då låg Jonas oxå vaken och barnen sov gott! Jag bestämde mej för att dra på mej löparkläderna trots att jag bra gärna hade sovit vidare och det var skönt att komma ut och jag ångrar inte nu att jag inte somnade om;-)
Hos grannen är det så här vackert! Fick lov att ta en bild och visa er hur vackert det kan vara i Sverige, lite utomlandsskänsla så här på måndagsmorgonen!;-)
Så kom jag hem (från en jobbig och tung 4 kilometers runda, det gick sakta idag, 23 minuter landade den på...)  och då hade min käre blivande make dukat upp frulle så det var bara att sätta sig och hugga in! Gud vad jag har det bra!;-)
Trots morgonjogg, en gnutta sol mellan molnen och ett falskt glatt leende där bakom kameran så är humöret inte på topp... Det bubblar inom mej och irritationen sprutar snart ut genom öronen... Jag känner att fru Bitch är på väg att göra invasion i min kropp och nu ska jag gå och försöka dränka henne i duschen... Hatar den kärringen och jag kan inte kontrollera henne när hon väl kommer, så måtte hon drunkna och dö så att jag aldrig mer ser henne!
Gooood Mooooorgon på er!

5 kommentarer:

  1. Nejnejnej! Inte sur - du är ju makalös på att springa!! Hade jag sprungit med dig hade jag ramlat ihop efter 500 m. Ett jävla tempo du håller! :D
    Den frullen hade jag inte tackat nej till!
    Ha en go´dag, söta Karro!!
    Kram M

    SvaraRadera
  2. Hihi heja din hurtbulle ;)
    Gu så gott det är att komma hem och sätta sig vid dukat bord. Hoppas din dag fortsätter i samma anda :)
    Kram

    SvaraRadera
  3. Gud vad du är duktig! Heja dig!

    SvaraRadera
  4. Hade det inte varit för skylten i bakgrunden hade jag trott att ni var utomlands :-) Hoppas humöret vänder! Kram

    SvaraRadera
  5. Haha... Inte trevligt när surkärringen tar över ens kropp.
    Känner igen det allt för väl... =)
    Det går liksom inte att stopp.
    Hoppas du dränkte henne, eller åtminstone gav henne en rejäl kalldusch så att hon håller sig undan =)
    Ha en fortsatt go semester, Kram!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!