tisdag 24 juli 2012

Ljumna sommarkvällar!

Ja av den sorten är vi ju inte så bortskämda med, men idag kom sommaren och det med bravur! Det gav även en underbar kväll med värme och solsken!
Jag trodde att jag skulle bli uppbränd vid sjön idag. Men icke ett jäkla spår... Hallå albino liksom, tur som fasen att det finns brun utan sol när inte solen vill träffa mej och ge mej en härlig bränna...;-)
Efter duschen svepte jag om till en av mina favoriter från Plain Vanilla... Den här hade jag tänkt bo i sommar. Tänkt sätta på mej den till och från stranden med endast en bikini under, men nej inte en endaste gång har jag haft den... Men ikväll då var jag finast på hela gatan med denna underbaring! (Den är såååå mycket finare i verkligheten och har en guldrand av paljetter vid halsen!*mums*)
 Sommarkvällar som det var ikväll är helt magiska! Barnen som cyklar omkring fast att klockan har passerat 21 och gör det i pyjamas;-) Guuud va jag älskar sommaren!
Alfred han bara cyklar och cyklar! Han är sååå glad och stolt när han kan cykla utan stödhjul! Deras sista cykeltur runt kvarteret tog dom nyss!;-)

Jag har sååå mycket på hjärtat just nu. Så mycket att det nästan svämmar över... Men nej allt kan jag inte dela med mej av till er även om jag skulle vilja....
Jag har även massor som jag ska dela med mej av... Ska bara försöka fila på hur jag ska skriva...
Nu ska jag gå och fortsätta njuta av den härliga sommarkvällen! Tyvärr är det redan mörkt ute, men vad gör det när vi har våran mysiga altan att krypa in på med levande ljus och värme! Har även ett sockersug från helvetet och jag funderar starkt på att plundra ungarnas godisgömma!;-)

5 kommentarer:

  1. Sommaren är ljuvlig när den väl är här. Jag har hört att den kommer imorgon också. Så vi njuter vidare :-)
    Kram K

    SvaraRadera
  2. Såååå vacker du är ;) kram / Katarina L

    SvaraRadera
  3. Du är såååå fin och ditt hår... jösses....:)

    SvaraRadera
  4. Ja det är så härligt att sommaren är tillbaka :-) Vilken ljuvlig tunika du har på dig, du ser ut som en ängel :-) Kram

    SvaraRadera
  5. Guuu va fin du är :) Å tunikan är underbar!

    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!