måndag 22 juni 2009

Underbar midsommar helg!

Midsommar helgen har varit helt fantastisk med goda vänner och massor av mat och dryck! Vädret ska vi inte heller klaga på med tanke på hur det verkar ha sett ut i större delarna av Sverige. Vi hade sol och blåst. Men ett toppen väder att vara ute i! Vi dansade runt misdsommarstången. Jag tror nästan att vi vuxna tyckte det var roligare än barnen;-)Jag köpte en ny fin midsommar klänning som jag bara älskar!! När jag satte på mej den och fixade i ordning mej så trodde våra vänner att vi skulle gifta oss och överraska dem. Så jag hoppas att jag snart får användning för den;-)Det känns och märks iallafall att man har ätit en massa onyttigheter och druckit mängder av alkoholhaltiga drycker. Kroppen är svälld som en boll och finnarna börjar titta ut lite var stans i ansiktet......

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!