fredag 5 juni 2009

Douglas och mamma dag!

Nu har vindarna börjat vända... Alfred är mycket piggare och har sovit mycket bättre inatt!!
Men han har även sovit ganska mycket ändå idag på dagen. Så idag har Jag och Douglas passat på att ha en mysdag. Bra han och jag. Vi har spelat spel, lagt pussel, ätit popcorn och läst. Sedan gick larmet i Alfreds rum. Ett högt och ljudligt skrik. Så då var vår mysdag slut......
Douglas fick bestämma vilken mat det skulle bli idag. Och som vanligt när han får hålla i stekspaden så blir det pannkaka med sylt och glass!!
Så nu sitter jag här och kanske borde jag nu lägga på ett litet kol om jag ska hinna med allt idag innan jag ska iväg klockan 18. Men jag tror ofta att jag har god tid på mig. Och så helt plötsligt så får jag börja stressa som en liten toka....
Nu suger min lilla tarm efter massor av vin. Risken är att det kommer bli en stor konsumtion vin ikväll. För jag känner mig verkligen laddad för denna kväll!!!

1 kommentar:

  1. vilken mysig dag..:) och hoppas att du njöt riktigt mycket av vinkvällen. jag är ju inte så avundsjuk.. alls...

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!