söndag 7 juni 2009

Kalas hos kussarna!

Idag har vi varit på kalas hos min brorsbarn Elvis och Eddie! Elvis fylle 4 år och Eddie 1 år!
Vi fick massor av god mat som deras mamma Johanna hade lagat och lagt ner massor av tid på. Så jag är fortfarande sprängmätt! Eftersom att Alfred har varit sjuk hela veckan har vi inte kommit utanför dörrarna knappt så vi hade bara med oss 2 små presenter. Men dom fyller inte år riktigt än, så vi har lite tid på oss att köpa mera paket till dom!
Snart ska jag gå och lägga mig. Det är slitit även idag. Fattar inte att man kan känna sig bakis 2 dagar efter.... Det kanske även det är åldern som gör sig hörd;-)

Alfred mår iallafall mycket bättre nu och har börjat äta igen. Vilket är så skönt. Ett problem mindre att tänka på... Men nu ikväll börjar jag att känna av min hals. Bara inte Alfred har smittat mig. Jag känner verkligen inte för att ligga nerbäddad nu. Men jag vet i och för sig inte om jag kan få halsfluss med tanke på att jag har opererat bort mina halsmandlar??

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!