torsdag 11 juni 2009

En dålig dag:-(

Vaknade och fick en skön och lång sovmorgon. Men när jag vaknade kände jag att mitt humör inte var på topp. Jag har städat och bytt i alla sängarna och tvättat undan all tvätt. Så barnen har gått på mej idag och det gör ju inte saken bättre. Jag är så där irriterad men vet inte varför. Jag kan inte ta på känslan och säga vad det är för fel.... Jag bara är sur idag. Alfred är överallt dessutom. Idag var han på väg in i tvättmaskinen när han skulle hjälpa mej att hänga tvätt. Så himla ensvis är han. Undra vem han fått det ifrån? O Douglas har haft en sån där grinar dag. Så fort jag sagt eller höjt rösten åt honom så har han bara börjat och grina. Dessutom klämde Douglas fast Alfreds fingrar i garderobsdörren. Men då höll jag på att få ett sammanbrott........
Och vem tror ni inte kommer få sina efterlängtade skattepengar innan midsommar? Jo jag för dom jävlarna har granska just mej. Ett stickprov så kallat. Jag som har längtat efter dessa pengar så mycket. Tro fan det att man blir på dåligt humör. Nu måste jag vänta ända till augusti innan jag får dom:-(
Som tur var ringde mina fina och underbara vänner Hanna och Veronica
och räddade mej så att jag fick komma ut på en lång och skön promenad där jag bara fick spy ut lite aggressioner!!
Nu ska jag gå och packa väskan. För imorgon bitti klockan 08 åker vi upp till Filipstad på student! Det är min minsta lilla kusin som redan har blivit så stor att han tar studenten. Det är då man vet att man börjar bli gammal när dom tar sig upp i den åldern!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!