fredag 26 juni 2009

Bubbel på en torsdag!

Varför måste man bara träffas på helger för att umgås och avnjuta ett gott glas bubbel. I och för sig blev det inte bara ett glas igår. Det rann visst ner 2 st flaskor i mig och Hanna. Men gott var det!!
Det är så skönt när sommaren kommer och man kan bara njuta av livet igen! Det kan man i och för sig på vintern med. Men det blir lite annat på sommaren. Alla blir liksom mera avslappnade och bara njuter och speciellt om det är en fin sommar!
Igår fyllde Eddie 1 år! Han är den minsta kusinen på båda sidorna. Så igår eftermiddags var vi och kalasade för honom med paket och fika!
Douglas bestämde sig för att sova över där. Jag fick ett sms vid 20 igår och då hade han sovit i en halvtimme. Det tar hårt på barnen att vara ute hela dagarna och bada och leka!
Nu ska jag gå och försöka kurera min rygg. Den värker som bara den. Jag har nog legat lite konstigt inatt eller så kanske bubblet satte sig där;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!