torsdag 4 juni 2009

Kläder.....

Idag har det varit en sådan där skit jobbig dag som man kan ha ibland. Inte allt för ofta men speciellt när någon av barnen är sjuka. Inatt har Alfred varit vaken flera gånger och inte kunnat somna om. Så till slut är det bara att ge upp sömnen för det är bara att inse att man får sova senare. Och när man inte får någon nattsömn så rubbas ju hela dagen. Jag har har sovit till och från hela dagen. Och gott omkring i en för liten tajt tröja och ett par skitiga joggning byxor. Mitt hår är inte tvättat på 3 dagar. Jag orkar inte bry mig. Har städat lite och petat i tvätten när jag har haft tid och lust och ork......
Idag är det en sådan dag när jag bara känner mig fet, ful och äcklig... MEN då kom jag på att jag skulle ta och prova lite gamla kläder som bara har blivit liggandes efter att jag har fått Alfred. Sån där bra baskläder som jag aldrig trodde att jag kunde få på mig. Men simsallabim det kunde jag och genast blev jag på mycket bättre humör! Tänk vad lite kläder kan göra mycket så att man blir på bra humör igen! Idag hade det varit en sån där bra shoppingdag om plånboken bara hade tillåtit mig det.
Imorgon kväll ska jag på vinjunta! Vi är 10 tjejer som träffas och dricker massor av vin och äter god mat. Och så skvallras det en hel del oxå;-) Guuud vad jag ser fram imot det. Ska bli så kul och skönt att få komma hemifrån lite och lämna denna sjukstuga....
Vi ringde aldrig till doktorn idag. För Douglas har inte kissat många gånger alls idag. Jag tror att det är någon fix idé han får ibland att han bara måste kissa 50 ggr per dag.

1 kommentar:

  1. han e ju kille så han gör väl det bara för att han kan och tycker snoppen är fantastisk..:)

    åå en vinkväll. jag vill dricka rosévin i solskenet!!!!!!

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!