fredag 12 juni 2009

God morgon!

Sitter här och väntar på att mitt brun utan sol ska torka in. Den fina bränna jag fick innan har nu börjat försvinna sakta men säkert. Så då får man ta till lite andra medel om man vill vara fin!
Jag har fått 2 objudna gäster inatt på min haka inatt. Va fint av dom och sätta sig så synligt i mitt ansikte. Så nu blir det till att spackla över dom noga!
Barnen sover fortfarande gott! Ska snart väcka dom så att vi hinner och att det inte blir en sådan där stressig morgon som det lätt kan bli hos Johansson/Grunditz.
Det spöregnar ute. Så nu är regnställena och gummistövlarna nerpackade. Så tråkigt för alla studenter som har gjort sig så fina och så blir det ett sånt här skitväder......
Nä nu är det bäst att snabba på lite!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!