torsdag 24 april 2014

Vårtrötthet?

Jag tror jag har drabbats av vårtrötthet... Är helt utslagen och kunde jag, så skulle jag sova dygnet runt...
Jag är så där fruktansvärt trött som jag minns att jag var när jag varit gravid, när man liksom kunde somna över allt bara man blinkade till...Nej nej nej, inbilla er inget... Jag är INTE gravid, iallafall som jag vet;) Nä skämt och sido... Borde man inte bli piggare på våren? Mer frisk luft, sol och ljusa kvällar?
Igår när jag vabbade, sova jag 1,5 timmar mitt på dagen! Tänkte att nu så kommer jag väl aldrig somna... Men innan klockan hann slå 22:30 sov jag... Inte alls likt mej...
Gissa vad jag ska göra i helgen? Hi hi, japp soooooova! Men jag ska oxå hinna fixa och förbereds för kalas för släkten på lördagskvällen och ha avslutning för "mina" gympabarn på söndag...
Sa jag att mitt liv är fullt ös medvetslös? Kanske inte så konstigt att man är konstant kroniskt trött när man ständigt stirrar runt runt och aldrig liksom tar det riktigt lugnt...;)
(Och ja, ignorera mina naglar som ser ut som en horas på en måndag;-))

1 kommentar:

  1. Jag tänkte just det... inte konstigt att du är trött som aldrig tar det lugnt ;-) Unna dig vila och träning så ska du se att det hjälper.
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!