onsdag 30 april 2014

Packa upp och packa om...

Jag skäms en gnutta, ja bara en gnutta förstås...
Men den här väskan har stått så här sedan vi kom hem förra måndagen från stugan helt orörd.. Jag har inte tagit ett klädesplagg ur den och allt är nytvättat... Kanske ska jag helt enkelt vara så lat och bekväm att jag helt enkelt bara tar och slår igen väska igen och tar med mej kläderna ner igen?!;)
Japp för om en timmer bär det åter igen ner till vårt smultronställe där vi ska njuta i flera dagar!!!
Hmm, den stora frågan just nu? Ska jag packa upp och packa om? Eller bara slänga igen väskan?;) Nä de blir nog packa upp och packa om, jag minns knappt vad jag hade med mej ner dit i påsk och jag orkar inte med några överraskningar;)
På söndag när vi kommer hem är det jag som tar och packar upp resväskan ögons böj... Ja för annars blir det som nu, den står i flera veckor helt orörd...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!