söndag 6 april 2014

Nästan så att jag får nypa mej själv i armen!!

Vi har det helt ljuvligt underbart här i solen! Att grabbarna skötte sig si så där på flyget, ja de är väl smällar man får ta när man måste sitta stilla i ett plan i över 6 timmar, ja det är väl smällar man får ta med 3 små grabbar som har kropparna fulla av myror;)
Vädret levererar från din allra bästa sida och jag har *harkel* redan bränt mitt fläsk... Trots att jag smörjt in mej...
Maten är enligt Alfred en ren katastrof... Pizza, strips och nuggets, vad är det för fel på köttbullar, potatis och vanlig husmanskost frågar han?;)
Att vi sedan hörs över hela hotell området och att både mitt och Jonas psyke får beprövas gång, på gång, på gång... Ja de är fan inte alls najs...
Vårt hotellrum är verkligen super och vi har sovit som prinsar och prinsessa inatt!
Nu ska jag åter slänga mej i solsängen och jobba på brännan! Nästan så att jag får nypa mej i armen så bra har vi det!

1 kommentar:

  1. Härligt, bara att njuta av solen, värmen och varandra :)
    (och lite syskonbråk)

    Kram Pia

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!