fredag 19 april 2013

Ögonfransdjungeln...

En sak som den där gud gjorde bra när han skapade mej, var att ge mej lååånga och härliga ögonfransar! Att han sen gav mej både stora pattar och hängmage, myyyycket kroppshår och mustasch, ja det är en annan historia... Så klart kunde han ju inte göra mej helt perfekt. Man får vara glad för det lilla liksom;-)
Jag har så länge jag kan minnas haft långa ögonfransar. Dom är inte så mycket att hänga i julgranen när dom är omålade, då syns dom knappt (kolla den vänstra bilden ovan) och jag känner mej oftast trött och tråkig när jag inte har mascara på mej....
Innan påsk vann jag en tävling inne hos ljuvliga Jenniefer (ensam mamma söker). Jag vann ett serum för att få ögonfransarna att växa mer, både på längden och tjockleken! Jag vet faktiskt inte om det hjälper, om de blivit längre eller tjockare. Inget som jag har märkt... Jag tog förebilder så klart, men dom lyckades jag ta så dåligt så att man inte ser skillnaden nu 3 veckor efter...
Men jag fortsätter köra på super glandin eylasch serum och hoppas att mina ögonfransar blir ännu längre och framförallt tjockare! Fast funkar inte serumet, så sörjer jag iallafall inte... Jag älskar mina fransar ändå;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!