onsdag 17 april 2013

Njuter!!

Skyndade hem från jobbet idag, hämtade upp grabbarna och sen kastade vi oss ut i solen! Soooolen som jag har saknat mer än vad jag trodde man kunde sakna!
Nu njuter vi av alla d-vitaminer den ger oss och äter på en god glass!
Synd bara att det blåser storm, men man får vara glad för det lilla och att slippa alla dessa hemska vinterkläder är gudomligt!!!
Nu ska jag fortsätta lapa sol!
Någon som kan spå förresten? Isåfall, blir det någon härlig svensk sommar med sol och varma vindar? Eller blir det som de sista åren, regn och rusk?

4 kommentarer:

  1. Hemma på min gata har det oxå stormat, men vindarna var varma iaf.

    SvaraRadera
  2. Hääärligt! Här har det också varit strålande sol och ganska vindstilla faktiskt. Kram

    SvaraRadera
  3. Åh jag vet! Älskar när vi kommer hem och barnen vill leka ute i det fina vädret. Blir en helt annan eftermiddag/kväll. Alla blir så glada av solen och värmen (just nu känns +12 som tropisk värme)!

    SvaraRadera
  4. Jag har beställt mängder med sol, vet dock inte om det är nåt säkert kort att lita på :)
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!