fredag 12 april 2013

Fredagar is da shit!!

Ville bara titta in och önska alla en riktigt härlig kväll! Själv är jag dödens trött och med ett glas vin i kroppen känner jag mej snorfull... Lovar att jag sover innan kl 21 idag! Gud så gott det ska bli att sova! Och guuud så gott det var med vin, mat och slapp med familjen! Fredagar is da shit, så är det bara!;) Älskar fredagar!!
Nä bäst att lägga undan telefonen innan min blivande man blir galen på mej... (Åh så bra det känns att säga blivande man;))(Han tycker jag sitter för mycket med den, men jag lovar att det är inget mot vad han gör...*host*.) Vad gjorde man innan alla dessa telefoner fanns? Jaha man umgicks visst och pratade med varandra "live" och inte levde genom sina telefoner som man numera gör... *host* Ja alltså jag lever ju så klart inte genom min telefon, bara lite;)
Skåååål fredagsmyyys!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!