söndag 21 april 2013

En lång morgon...

Vi har sovit i en enda stor hög i natt i våran säng! När pappan i huset är borta, tassar gärna grabbarna in och sover hos mej i en stor härlig hög!
Morgonen började klockan 06 hos oss. Nej det var ingen av barnen som vaknade, nej utan det var jag själv som vaknade och sen låg och knorrade och kunde inte somna om. Sedan vaknade en efter en och klockan 07:00 var det fullt ös medvetslös här och då stod frukosten på bordet och nu har vi nyss tittat på Sune i Grekland! En härlig film som jag för övrigt kan rekommendera till både stora och små!
Min feber är borta och jag mår bra nu, knepigt de där var det var för något?
Nu ska jag klä på mej, kidsen är redan ute och sen tror jag minsann att jag ska bunta in dem i bilen och fräsa in till stan för lite inhandling av skor, jackor och penséer!
Varför vara stilla och ta det lugnt när man kan fara omkring som en toka med sina tajkonbarn som är mer vilda än tama? Nej just det;-)
Härligt när man vaknar tidigt (ja iallafall av sig själv) det är härligt med en lång morgon! Klockan är ju trots allt "bara" 9:30 och vi har hunnit med massor!
God morgon på er!

3 kommentarer:

  1. Ja visst är det härligt att komma igång (av sig själv) på morgonen? :-) Härligt! Ha en jättemysig dag i stan :-) Kram

    SvaraRadera
  2. Skönt att du mår bättre! Ha en fantastisk dag! :-)

    Kramiz Emma

    SvaraRadera
  3. Skönt att du mår bättre och att du har fått vara ute och tankat sol!kram Marita

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!