onsdag 5 augusti 2009

Semester trött!!

Jag är så fruktansvärt trött och slö. Hela familjen är det och så fort vi får tillfälle så sätter vi ner våra rumpor så vi får ett tillfälle att vila lite! Undantaget är väl Alfred då. Han är full av energi som vanlig....
Vi håller faktiskt på att måla om alla fönster här hemma. Det kommer ta sin tid men bra blir det! Vi målar lite när vi har tid och lust. Jag kommer att snart lägga upp lite bilder. Jag känner mej nästan för trött för att blogga. Herregud vart ska detta sluta? Det kanske är tur att Jonas börjar jobba på måndag så att vi får lite rutiner i vardagen! Men vi har verkligen haft 5 underbara veckor tillsammans med vår lilla familj!
Nu har jag slagit ner min rumpa i soffan, tillsammans med Douglas rumpa. Vi sitter i uterummet och tittar på filmen Bilar. Måste ju erkänna att jag tycker att dom flesta barnfilmer är mycket bra! Så jag sitter gärna med han och tittar! För tillfället jobbar Jonas med målningen. Risken är att jag snart får ta över.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!