tisdag 4 augusti 2009

Hemma i byn igen!

Nu är vi hemma igen efter över 2 veckor i mellby. Allt har varit kanon förutom vädret. Så mycket regn som det har kommit har jag nog aldrig sett. Men vi har haft det super mysigt och bara umgåtts med familjen och vänner!
Det har hänt en massa saker. Det känns som om livet är lite upp och ner men ändå känns det bra! Jag kan tyvärr inte gå in på några detaljer.....
Det ska bli så skönt att få sova i sin säng igen. Jag känner i min rygg att det har blivit några olika sängar under semestertiden;-)
Nu sitter jag och följer Linneás blogg,lillafroken. Hon hon har värkar och hoppas på att hennes lilla Nemo snart ska titta ut! Jag håller alla tummarna för dej vännen!
Nu blir det slappa framför tv:n och bara mysa med min käraste!

1 kommentar:

  1. välkomen hem till skethult igen =) Man uppskattar inte riktigt sitt eget hem och säng förräns man har varit borta från det ett tag. Hoppas att allt har varit kanon trots regn och rusk, men som de lärda säger "det finns inget dåligt väder, bara dåliga kläder" =) puss och kram jejja

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!