tisdag 18 augusti 2009

Räknare!

Sedan jag skaffade min blog har jag tänkt att jag skulle skaffa mig en räknare för att se hur många som egentligen följer min blog Jag fick en hemsida jag skulle gå in på för att regga mig och sedan var det ju bara att följa instruktionerna Öööö, trodde jag. Det slutade med igår kväll att min snälla sambo fick hjälpa mig att lösa det hela. För skulle jag ha gjort det själv så hade jag nog förmodligen suttit där ännu eller så hade jag slagit sönder datorn;-)

Nu ska det bli intressant att se om det är någon som läser min blog Jag har trott att det är runt 10 st som gör de. Men nu verkar det som om jag har lite fel. Och det är underbart! Snart ska jag börja tjäna pengar på detta och bli stenrik på mitt bloggande och bli lyxhustru och ligga och dricka dyra drinkar vid min pool varje dag!!!!

2 kommentarer:

  1. Hihi - vem e hon "Karro" tänkte jag - så var det DU - som jag pratat med på Hemköp o alltid tänkt - Åh va hon e GO!!! Nu ska jag läsa vidare i din blogg......Kramelikram!

    SvaraRadera
  2. Hej!
    Hur fick du den? Vad för sida? Skulle avra till hjälp.
    http://pinki-starlight.blogspot.com/

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!