lördag 29 augusti 2009

Kräftor och leopardmönstrat!!

Idag har vi varit på Vaggerydsdagen! Trevligt med sådana dagar där folk och fä kommer ut ur sina hus och träffas! Affärena hade manikenguppvisning med snygga kläder och modeller! Det var ju synd att dom inte valde mej bara;-) Ha ha kan ni se det framför er. En tjockis med höga klackar som ramlar ner från scenen... Ja det hade varit lysande!

Jag köpte mej iallafall nått snygg och sexigt! En mycket snygg tunika som jag ska ha ikväll. Vi ska på kräftskiva hos våra vänner. Det ska bli så trevligt! Och dessutom ska jag få äta mängder av kräftor som jag bara älskar! Jag som inte dricker nått får väl äta destomera;-) Jag får väl sitta och suga på mina klor medans dom andra intar snaps efter snaps Men det gör mig inget!
Douglas fick rida idag efter att ha tjatat i timmar.
När vi kom så regnade det så vi väntade lite och så kom det annat ivägen. När han äntligen skulle få rida så vände han och vägrade sätta sig på hästen. Han blev en liten fegis. Efter mycket övertalande satte han sig på hästryggen och så bar det iväg. Då var rädslan helt plötsligt borta...

Nu ska jag gå och försöka vila mig lite. Om Alfred vill förstås. Annars är ju risken att man kanske inte blir så långvarig ikväll. Och det vore ju synd om jag skulle missa all fylla;-) Not...

1 kommentar:

  1. Skönt att vara nykter på kräftskiva... då kan ju du äntligen kolla upp om myten stämmer..... "det är kräftorna som man blir dålig av" =) Hoppas att du får roligt och snygg tunika, fierce =) kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!