måndag 10 augusti 2009

Han har flyttat ut.....

Jonas har flyttat ifrån mej.... Han sover inte längre brevid mej. Han har flyttat upp och sover i gästsängen. Han skyller problemet på mej. Han påstår nämligen att jag SNARKAR. Har ni hört vilket påhopp. Jag tror att det är så att han själv snarkar och vaknar av sina höga snarkningar. Eller så kanske han har rätt. Jag känner nästan det i mitt huvud.,att jag inte får nog med syre. Jag får nog gå på apoteket och göra ett besök och se om dom har några magiska sluta snarka metoder!!

Alfred har nu fått feber och är inte alls pigg. Han hade 39.5 nu ikväll. Jag tycker sååå synd om honom. Hoppas att det snart går över!

Douglas sover över hos farmor. Dom har bakat hela eftermiddagen så vi är nyss hemkomna från ett grymt gott bullkalas!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!