fredag 26 juni 2015

Slutkörd...

Äntligen fredag! Fast egentligen känns det som tisdag! Vart tar veckorna vägen? 
Jag är precis slutkörd och semestern som inleder om en vecka kommer verkligen lägligt! Hade någon bett mej jobba 2 veckor till hade jag inte ens gjort det för en miljon... Jo kanske, men shit va jag behöver semester nu!!!
Ligger här på altanen och njuter av ett glass rött, nyduschad och skulle jag blunda nu skulle jag somna direkt!
Åh va jag älskar att ligga så här och *tada* ingen värmefläkt behövs vara på ikväll här på altanen! Alltså värmen är på väg hit! Inte en dag för sent!!!
En helg med oskrivna blad! Gud va härligt! Inga måsten, bara vara och njuta med familjen!
Dock kom Fabian hem från förskolan idag och hade ont i huvudet... Pang så låg han där och hade nästan 39 graders feber, stackars liten...❤️
Alfred gick oxå och la sig med huvudvärk... Samma skit kanske? Inte bli sjuka nu när vi snart har semester... *snyftar*
Nä nu ska denna slitna kvinna lägga ifrån sig telefonen och kolla på tv!
Ingen tävling behövs vem som somnar först, för det har Jonas redan gjort...;)

Att jag kommer fan för att jag lägger ut en sovande bild på honom, äsch det är smällar man får ta!*hehe*
Natti natt❤️

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!