lördag 13 juni 2015

Kusinmys och examensfirande!

 Igår stundade det kalas/examensfest! Jag vågade vägra kjol, trots att det var svinvarmt ute... Alltså mina ben är vita som snö, så jag vågade helt enkelt inte visa dem, utan valde istället brallor dagen till ära! Ville ju inte blända mitt sällskap;-)
Jag invigde min snygga blus från H&M som jag köpte i torsdags för 99 pix! Älskar den svala känslan och den sköna gröna färgen!
Den största kusinen i kusinskaran Gustav gick ur 9:an i torsdags och så klart skulle detta firas med pompa och stå! Dessutom fyller han 16 år om ett par veckor! Tänk att den älskade lilla människan som jag lärde känna när han inte ens var 2 år gammal, nu är ett huvud längre än mej och bär 45 i skostorlek! Han har de största hjärtat man kan önska sig och är den snällaste 16 åringen som jag någonsin känt! Jag hoppas verkligen att mina grabbar kommer bli precis som honom! Hjälpsam, trevlig och genomgo!
 Och så den här lilla fina stjärnan som jag är gudmor till! Elsa! Fina söta lilla Elsa! Hon är som min lilla dotter, den dottern som jag aldrig fick!!
 Alfred, den lilla byggmästaren! Allt han får i sina händer försöker han skapa något med! Som dessa stumpar av trätrall! Ja men så klart blir det ett snyggt torn! Blir han inte något inom byggkonstruktion eller uppfinningar, ja då blir ingen det!;-)
 Vilket härligt väder vi hade! Satt flera timmar på trädäcket och drack bubbel och njöt av sällskapet!
 Kusinmys! Fina barn samlade! Den äldsta 18 och den yngsta 2,5 år!!
 Eva och Fabianmys! De älskar popcorn lika mycket och tog beslag på skålen!;-)
 Det här med att få till ett bra kort, nja det är inte alltid de lättaste... Någon gör en min, någon blundar och någon (läs jag, skrattar verkligen med HELA ansiktet.. Jösses;-)) Men till slut så!;-)
 Alla sätt är bra utom dom dåliga som man brukar säga... Som att kolla på paddan! Varför sitta helt rakt upp och ner i en fåtölj och kolla när man kan hänga från fåtöljen rakt ner på golvet istället!;-)
Kusinmys när det är som bäst! När Alfred hade somnat för läääänge sedan, så var så klart festprissen Fabian vaken tills vi gick hem efter 00 på natten... Man kan ju faktiskt missa något om man somnar och det går ju faktiskt inte när man är 5 år och nyfiken i en strut!;-)

Tuuuusen tack för en härlig kväll med god mat, härligt sällskap och god dricka! Det känns dock idag att drickat var gott, en aning hjärtklappning och svag huvudvärk och fötterna ska vi inte ens prata om.. Att springa i höga klackar är inget jag rekommenderar.... Jo det blev bara så att jag fick lov att springa ett par meter i dem för att inte bli sist... Men sedan gjorde klackarna för ont så då fick jag gå barfota istället, vilket känns idag under ömmande fötter idag.. Men det är smällar man får ta, ska man vara fin får man lida pin!!;-) *fniss*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!