tisdag 3 februari 2015

Bomben...

Ikväll ringde det på dörren! Utanför stod Maria.... Hon kom med en present till mej. En söt liten tygpåse räckte hon fram och sa: -Här, den här är till dej...
Jag öppnade den och fann detta underbara halsband som hon har gjort, gjort till bara MEJ!
 Ett vackert halsband med en platta med ett instansat hjärta på...
Och vänder man på brickan så står det Bomben...
Bomben som vår älskade vän kallades.... Lars "Bomben" Johansson!
Alltså min glädje, jag blev helt chockad och när vi kramades hej då började jag skaka! Alltså SÅÅÅ fint gjort av henne! Att tänka på mej...
Han hänger nu runt min hals min älskade vän! Han hänger nära mitt hjärta och jag känner mej alldeles varm i hela kroppen som får ha hans "namn" inristat på en bricka kring min hals!
Nu när jag skriver detta skakar jag... Ja för så rörd är jag! Så fin gjort!!
Och vet ni... Jag är helt säker på att Lasse "Bomben" skulle trivas alldeles underbart bra där nästan vid mitt hjärta! Där det är mjuk, varm och skönt!;-)
Maria, du gjorde min tisdag helt perfekt! Tuuusen och åter tuuusen tack ännu en gång för de vackraste halsband man någonsin kan önska sig!
Maria har en underbar webshop där hon säljer halsband, armband, örhängen, ringar med mera! Där kan man beställa sååå fina smycken! Mitt armband som jag köpte innan jul med barnen och Jonas namn på, kommer också därifrån! Beställde även 2 stycken armband till min mamma och svärmor i samma veva med alla deras barnbarns namn  som de fick i julklapp av kidsen!
Klicka HÄR så kommer du till Marias webshop!!!

5 kommentarer:

  1. Gud vad fint gjort, helt underbart!!!!! Nu ser bomben ner på dig från sin himmel och är säkert jätteglad att han alltid får vara med dig.

    SvaraRadera
  2. Så fint. Blir helt rörd här framför skärmen.
    Kram till dej och hurra för underbara vänner <3

    SvaraRadera
  3. Och där kom det en tår,Puss/mamsen

    SvaraRadera
  4. Vad fint!
    Nu har jag äntligen fått en spark i baken och beställt ett armband till mig själv! Skulle ju gjort det när du skrev om det sist, men nu så!
    Kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!