söndag 1 november 2009

Söndag!

Är nyss hemkomna från lilla Alwin, Emma och Marcus! Har varit och hållt och luktat på en supersöt bebis! Så nu längtar jag ännu mera efter vår bebis. Men hur vi ska klara detta med en liten bebis, Alfred som är överallt och en trottsig lite Douglas, det är för mej en gåta. Jag höll på att få hjärtklappning när vi var där. För ett ögonblick kunde jag se mig själv med ett barn hängandes i tutten, ett under armen tagandes i ett öra och en som jag står och skriker på och har värsta konflikten med..... Herreguuuuud hur ska detta gå?????
Helgen har varit så skön. Vi har umgåtts med våra nära och kära. Ätit druckit och proppat i oss massor av godis. Och sovit..... Ska ev avsluta denna helg med att åka in på bio och gå och se Flickan som lekte med elden med min käraste!! Och då lär det ju bli mera godis!!!;-) Men först ska kvällsmaten intas och barnen ska i säng. Sedan kan vi kanske smita iväg och hoppas på att få tag på någon barnvakt!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!