onsdag 4 november 2009

Trött....

Är så fruktansvär trött... Har nog några faktorer som kan spela in. Tex att jag är gravid, sover dåligt på nätterna pga av mej själv och andra i min familj;-) Och så sprutan.... Apropå sprutan så känns den lite mera i armen idag. Har lite svårare att lyfta upp armen och det har helt plötsligt växt ut en liten muskel som jag inte hade innan;-) Igår kom Jonas hem och var sååå dålig. Kände sig jättehängig och febrig. Idag var det som bortflyget. Så han fick väl känna av sviterna av vaccinet! Tur att det inte var jag.....;-)

Vad har vi fått för väder ute? Det är några plus och blåsigt och svinkallt. Hur lätt är det att klä barnen när det är sånt här väder. Det känns som om jag har klätt på de för lite för att vitsas utomhus. Men det känns som om jag vill spara på att sätta på de riktiga vinterkläderna som typ overallerna tills det blir riktig vinter. För annars har jag ju inget att sätta på de när det är -15 och snö ute.... Ja, ja vilka världsliga problem jag håller på att lösa. Som att ni skulle bry er;-)

Nu ska jag sätta på mej massor av kläder och gå ut och gå en sväng. Sedan ska jag till en kompis o fika! Utan barn!!

1 kommentar:

  1. Kul att du kom idag - det var verkligen superkul med en riktig pratstund=) Det måste vi göra om snart igen =) Kram/E

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!