lördag 14 november 2009

Finaste pojkarna!!

Nu har vi fått de fina kläderna från blingo! Jag är sååå nöjde med de så jag kommer absolut att köpa mera kläder därifrån!
Douglas blev lite besviken på sin tröja. Han har nu börjat att välja kläder själv och han ville ju att jag skulle ha köpt en superman tröja..... Vi ska åka in till stan nu och då ska han få köpa sin efterlängtade superman tröja;-) Men söta är de i vilket fall som helst i sina nya kläder!!!

Igår stod Douglas och luktade på på min arm. Jag frågade honom vad det luktade. Han svarade: créam fraiche... Jag vet inte riktigt hur jag ska tolka det;-) Men han sa sedan att det luktade gott!!

Nu blir det staden och lite nya inköp till tvättstugan. För imorgon SKA jag göra klart den och då Hanna kommer det bild bevis;-)!!

1 kommentar:

  1. visst ä d bra kläder:) köpte den blå/orangea flygare toppen t noel med sååå fina färger! ha en trevlig helg

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!