onsdag 25 november 2009

Lussebulle bak!

För att försöka få lite julkänsla att infinna sig i detta hus så har vi bakat lusse bullar hela eftermiddagen. Jul musiken har spelats på hög volym så nu börjar jag känna av julen lite.... Imorgon ska stakarna fram och då kanske julkänslan åter hittar in i min kropp!!!

Måste oxå bara berätta att jag höll på att få en smärre chock när jag skulle betala mitt saffran. Jag köpte 4 st påsar och kalaset för detta kostade mej 140 kr.... Så dessa bullar ska ätas med god aptit;-)!!!

Killarna skötte sig exemplariskt när vi bakade! Alfred tröttnade lite och tog sig en dans på sin stol! Douglas knåpade och degade. Det ena konstverket efter det andra!

1 kommentar:

  1. du kreativa människa =) Skönt med lite julkänsla i hemmet, om du har lite över kan du lämna lite hemma hos mig =) kram

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!