fredag 27 november 2009

En stjärna!

Douglas har sagt ganska länge nu så där i ett års tid att han så gärna vill bli snickare när han blir stor. Idag kom han till mej och sa:
- Jag har ångrat mej om att bli snickare jag ska bli tomte istället när jag blir stor!!! LOVLEY!

Igår var vi på utvecklingssamtal för honom. Han är en stjärna på dagis och sköter sig galant. Han är kompis med alla och låter allt och alla få vara med och lek. Han suger åt sig all info han kan pratar gärna mycket;-)
Fröken Tom hade frågat hans kompis på dagis vad de tyckte att han var bra på. En del sa att han var snäll, duktig på att bygga lego och så kom det bästa, att han var duktig på balett!! Ha ha jag trodde jag skulle skratta ihjäl mej. Vart får barnen allt ifrån? Kan ju säga att Jonas inte skrattade lika mycket som mej;-)

Guuud va jag är stolt över förstfödde son!!!

Ikväll blir det fredagsmys och ännu mera mys. Imorgon bitti drar vi vidare ner till Varberg på kalas och på söndag Ullared (hoppas jag.) Jonas har ännu inte riktigt bestämt sig.... Få väl se hur svår han kan bli ikväll på att bli övertalad;-)!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!