tisdag 10 november 2009

Prat....

Nackdelen med att bo i ett litet samhälle som jag gör är att det blir så mycket prat och osanningar om saker och ting. Det jag pratar om nu är att en person har fått skit för något som jag har skrivit på min egen blogg. Detta handlar om influensan som jag skrev om förra veckan. Den infon som jag fick om att ett halvt dagis låg hemma och hade insjuknat i influensan kom från personalen på Skillingaryds vårdcentral och inte från någon annan.
Jag blir så ledsen när det ska bli på detta sätt. Dessutom läser inte ens denna person som varit dum min blogg. Så alltså har den fått denna info från någon annan och där av misstolkat allt.... Men till dej som har för detta vidare så kan du kanske ta åt dej och inte sprida osanna ryckten härdan efter!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!