tisdag 31 maj 2016

Modevisning, släkten är bäst och kalas!

 I lördags var det fullt ös från det att vi vaknade! Upp med tuppen och sedan försökte jag fixa till mej så gott det gick.. Inhandlade present till kals som Alfred skulle på och sedan prova ut kläder till dagens modevisning i Vaggeryd!
Så här snygga var 4 av oss tjejer som gick!
Ha ha, älsk på huvudbonaden som jag och Victoria bar! Vi hade liksom kontakt med den yttre rymden! Skitkul idé som blomsteraffären hade fixat!
 Lovar att det inte alls var så lätt att gå med den här skapelsen på huvudet;-) Men uppmärksamhet, det fick jag! Ha ha!
Ser och känner mej dock som en tunna... Jösses va jag är svälld om magen... Dagen innan mens, yeh liksom:-/
Härligaste och snyggaste modellerna!!!
 Att kastas mellan röda mattan och köket! Japp, sånt är livet! *fniss*
Fixa mat till kvällen kalas med bästa släkten! Tårtorna fixade Alfred och Fabian!
 Massor av fina presenter fick han! Och japp, Douglas firades också av en del av släkten... Det har liksom inte hunnits med något släktkalas för honom... Så blir det ibland, speciellt på våren då de flesta har sina kalendrar fulltecknade...
 Kunde nästan trott jag var full så här tidigt på kvällen.. Men nej då.. Ja med tanke på att var och varannan bild blivit oskarp och konstig och glömt att fotat massor... Men nej, jag skyller nog mest på stressen;-)
 Älskar den här tiden på året när man bara kan springa ut i trädgården och plocka sig en bukett! Eller nja nu ljög jag.. Jag plockade inte den här buketten hos oss för vi har ingen syren.. Men grannen har, så jag snodde ett par kvistar *host*
 Det fattas dock ett par stycken i lördags från vår tjocka släkt.. Som sagt, det går inte alltid att få ihop det med alla jämt....
Vi drack massor av bubbel, pratade och umgicks! Så härligt är det! Släkten är banne mej bäst!
Jo och sedan började det visst någon jäkla fotboll på TV.. Amen seriöst. Alla grabbarna gick ut på altanen och kollade på den och drack öl... SÅÅÅÅ TRÅKIGT!
 Jordgubbstårta! Mums va gott! Lycklig kille som lyckades blåsa ut alla 8 ljusen på en gång!
Fabian var lite sorgsen... -Jag vill också fylla på sommaren och få en sån här god jordgubbstårta... Ja lilla vännen, det är inte lätt att få till en god jordgubbstårta i februari.. Men det finns ju frysta bär...;-)
När alla vännerna gått hem....
Disken.. Hua va tråkigt. Men bara att kavla upp ärmarna och ta i skiten direkt. Att komma upp på morgonen och börja rensa. Nä fy fasen...
Och jo, självklart har man ju lite finare glas på kalas.. Såna som man helst inte ska köra i maskinen... VÄRLDELÖST!
Tack söta rara ni för ett toppenhärligt kalas! Kidsen var sååååå nöjda med alla paket!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!