söndag 1 maj 2016

Fokusera....

Så blev det söndags kväll igen... Helgen har tuffat på i väldans fart, som vanligt!;)
Livet kom lite imellan igen och det här med bloggen har fått stå åt sidan igen...
Har egentligen massor att berätta om, både modevisning, gympaavslutning, vinprovning, kläder och rens i trädgården...
Men just nu måste jag fokusera på en sak i taget.. Ja för nu är det många bollar i luften och jag har precis satt ner rumpan för kvällen...
Jag har bestämt mej för att fokusera på en sak i taget. Älskar att ha maaaaassssssor av bollar i luften, men just nu känner jag att det bara räcker med ett par.. Så blir det ibland, man kan inte alltid vara en superwomen, trots att man vill..
Lovar att blogga imorgon igen, men nu ska jag krypa ner i vårt uterum som vi städat ur idag!
Vilket härligt väder vi haft! Värme och sol! Löööövlie!!
Från och med nu kommer vi hänga här ute för det mesta! Älskar det!❤️ Lite nya fräscha blommor och kanske lite nytt piff! Sen så är jag helnöjd!
Nä nu ska jag kolla lite på tv! Gör det typ aldrig annars, förutom på söndagar när det är mästarnas mästare och springfloden!;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!