tisdag 1 december 2015

Bättre sent än aldrig!

För exakt 2 år och 3 månader sedan gift vi oss... Vi har en tendens att inte riktigt få fingrarna ur ibland... Ja som att gifta oss tex.. Hade våra bästa vänner inte pushat på oss och bestämt datum åt oss, så hade vi förmodligen inte varit gifta ännu... Jo då, såna är vi. Lite sega av oss...
Och det här med att ha ett bröllopsfoto på väggen! Ja det är ju något som man måste ha, det tycker i alla fall jag! Men det är ju en sak att tycka och en sak att få de där berömda fingrarna ur och beställa en förstoring....
Men så i förra veckan satt jag och min kollega Lotta och pratade och hon har beundrat min bakgrundsbild på datorn. Hon säger: -Åh den är så vacker! Den borde ni förstora! Jag kan beställa en åt dej, skicka mej bara bilden!
Sagt och gjort och igår fick jag leveransen! Och förstoringen är alldeles alldeles UNDERBAR! Tack Lotta för att du fixade detta som jag så länge har tänkt göra! ;-)
Så igår när Jonas kom hem från jobbet fick han en present! Vi kan säga att det var en försenad farsdag present eftersom att jag råkade missa den för några veckor sedan... *harkel*
Och tavlan fick den bästa platsen i hemmet, över vår säng! Den blev liksom pricken över det berömda i:et!
Jag är så jäkla nöjd!! Och JA jag älskar vårt sovrum! Önskar att vi fick till den där stilen och känslan i hela vårt hus! En skön härlig värme finns där, som jag har lite svår att få i resten av huset....
Som sagt, bättre sent än aldrig! Äntligen har vi ett bröllopsfoto på väggen! ÄNTLIGEN!
Nu ska jag ta tag i andra foton och förstoring, göra en hel vägg med bara familjefoton som jag så länge har pratat om! I hallen tror jag att den ska få vara!
Och så detta fantastiska ljus som råder just nu... Nej just precis. Det är inte lätt att fota den här årstiden, allt blir mörkt... Så där av mörka bilder från vårt sovrum... Men så här ser i alla fall tavlans original ut!;-)

1 kommentar:

  1. Vad härligt att se den bilden. Den är ju liksom ni. :)
    Vilket fint sovrum ni har fått till.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!