söndag 11 oktober 2009

En mörk höstdag...

Idag skulle jag och barnen ha träffat mitt lilla mammagäng. Men tyvärr har Alfred gått och fått lite feber och är lite snorig. Hans temp ligger bara på lite över 38 grader och han är ganska opåverkad. Så vi har haft en innedag med lite kola kake bak och mys.
Douglas och Jonas är ute och håller på att förbereda trädgården för vintern. För idag är det nog den absolut sista dagen att göra det på. För nu är verkligen hösten här och idag är det extremt grått och tråkigt ute.....
Nu sover Alfred middag och jag ska fortsätta med min rensning. För att rensa medans Alfred är med är som att ha det ogjort. Det jag slänger och packar ner, slänger han upp och packar upp;-)

Och så ska jag köra upp Jonas på stegen igen för strykning nummer 2 på tvättstuge taket. Det börjar redan ta form därinne. Vill att det ska gå fortare och att det ska vara klart därinne så att jag kan få börja fixa till därinne nu!!
Imorse fick min barndomsvän Marie en liten dotter! Ett STORT grattis till dig vännen!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!