tisdag 13 oktober 2009

Bebben en liten vilde!

Nu har vi varit på Ultraljud i Värnamo. Det var en till liten vilde där inne, pyret var inte stilla en enda sekund så den var väldigt svår att få med på bild;-) Men allt så jättebra ut och jag är så tacksam för det! Pyret har nog fått samma klåda som mej. För den kliade sig hela tiden i ansiktet och i näsan;-) Nu fattar jag på riktigt att jag har en liten bebbe i min mage och att jag snart ska bli 3 barns mamma!! När vi satt där och väntade på vårt tur så kom där ett ny förlöst par ut från förlossningen och skulle gå in på BB! Dom såg så lyckliga ut och jag kommer ihåg den där känslan när man nyss har blivit föräldrar!!
Alfred har fortfarande lite feber och är förkyld. Tror att han har smittat ner hela familjen. Jag vaknade upp med halsont och förkylning och Jonas och Douglas är oxå lite små förkylda....

Imorse snöade det för fullt ute. Julkänslorna kom som på beställning och jag bara längtar efter den! Men tyvärr är snön borta nu och det är bara plask ute:-(
Nu ska jag gå och vila en stund och kurera mig med apelsin och halstabletter!!

3 kommentarer:

  1. Skönt att allt var bra med bebben - då kanske den värsta nojjan släpper nu. Tråkigt att ni är sjuka, men kan det bli annat i slasket och kylan =(. Kul att du gillade utseendet på bloggen - det är hur lätt som helst att byta - hade t o m Märta i knäet när jag gjorde det. Det gäller bara att hitta en bakgrund man gillar. Fika nån dag kanske? Vilka dagar är killarna på dagis?

    SvaraRadera
  2. Skönt att allt såg bra ut!! När jag läste överskriften på ditt inlägg trodde jag du hade kollat vilket kön det blev och att ni skulle få en liten tjej som ska heta Vilde :-) Det är ett sååå fint namn som är ganska vanligt här i Norge,vet inte om det finns i Sverige??
    Sköt om er :-)

    SvaraRadera
  3. Vilde har jag faktiskt aldrig hört talas om. Men det var fin eller Vilda!!!
    Ja nu har den värsta nojjan lagt sig!! Så skönt, dax att börja njuta nu;-)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!