torsdag 9 februari 2017

En ny värld har öppnat sig för honom...

Min käre make har varit motståndare till snapchat länge... Vägrat skaffa det, men ändå lite nyfiken på mina snaps!
Han tycker att alla andra sociala medier själ alldeles för mycket tid för honom, vilket han absolut har helt rätt i! För det gör det, de ska vi inte sticka under stolen med!
Men så helt plötsligt i söndags kväll när han kom hem från sin hockeyträning var an eld och lågor och laddade hem snapchat!
Åh herregud, att jag sedan innan visste att han skrattar så otroligt mycket åt sina egna skämt det visst jag ju...
Men detta! Alltså han spelar in sig själv med olika röster och figurer och så skrattar han tills han kiknar och jag tjuvfilmar och försöker hålla mej för skratt!
En ny värld har öppnat sig för honom! Snart 40 år gammal och ligger där och skrattar hystersikt! Man kan ju inte annat än skratta åt och med honom! Så jäkla rolig och hans skratt smittar verkligen!
Näpp, han som sagt inte en susning om att jag filmar honom! Men det vet han ju redan, det är sånt här man får tåla om man är gift med mej! Japp, då kan vad som helst dyka upp på bloggen! *fniss*

Hoppas hans skratt smittar av sig till er med! Det borde det göra. Annars vet jag inte vad som kan få just dej att skratta!;-)
Som sagt, överallt och ingenstans står han och filmar sig själv och så skrattar han hystersikt!
Jag finns på snap, självklart under namnet appelblomman! Adda mej gärna där!;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!