söndag 27 december 2009

Varit extremt snäll!!

Vi firar alltid julafton 2 dagar. En på julafton och en på juldagen för att inte behöva stressa vidare och istället njuta av dagarna. Så i år var vi med mina på julafton och på juldagen var vi med Jonas släkt!

Vi alla hade nog varit extremt snälla i år med tanke på alla klappar vi fick. Barnen fick nog allt det önskade sig och jag fick mer än jag någonsin kunnat tänka mej. Bla en symaskin av världens goaste sambo! Han tycker väl att om jag ska vara en riktig husmor så ska jag väl kunna sy med;-) Nä då skämt och sido, jag är så stolt över den och fattar verkligen inte att jag varit så snäll att jag är värd den;-)!

Tomten var inte alls läskig. Douglas har redan börjat att fatta att det är någon som klär ut sig och att det inte finns någon riktig tomte. Är inte det lite tidigt??? Alfred han ville bara ha mer och mer så han var framme och tog paket själv utan att det var till honom. Sedan var det ju mest roligt att slita upp dem. De bästa Alfred fick var nog en röd dammsugare!!

Nu är det slut på julen och vi är lediga alla i familjen. Så underbart!!! Vi bara latar oss på dagarna och får inget gjort. Man äter , sover och tittar på tv! LOVLEY!!

Jonas och barnen börjar inte jobba och gå på dagis förrens den 11 januari. Rena lyxen! Det kan behövas med tanke på att jag är som jag är. Trött, arg och allmänt tjock;-) Då behöver jag ha Jonas hemma för att få vila upp mej lite!!

1 kommentar:

  1. Låter härligt! Vi har också alltid gjort liknande så man slipper släpa runt barnen på olika ställen på julafton - tycker att det ska va en heldag! Sen om det blir två julaftnar är ju bara positivt!
    Njut av ledighet o ha ett riktigt gott slut - KRAM ;)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!