lördag 26 september 2009

Underbara helg!

Varje helg sedan i våras har vi nästan varit upptagen. Det har varit en massa fester, bjudningar och vi har haft vänner här. Men denna helgen har vi inte något inplanerat och det är sååå skönt! Vi bara glider omkring och gör vad vi vill utan en massa stirr och stress.....
Ikväll har några vänner i och för sig bjudit in sig själva med det blir lugnt och ska bli supermysigt. Vi har jämngamla barn så då sköter dom största barnen sig själv iallafall;-) O vi ska gör det så smidigt för oss så vi ska bjuda på taco, det brukar ju gå hem hos både stora och små!

Douglas är ute hos mormor och höst pysslar. Mysigt med tanke på vädret idag. För nu är verkligen hösten här! (Me like!)

Jag fick sovmorgon i morse och när jag vaknade hade Jonas lagat super god frukost nästan hotell känsla! På helgerna blir jag ofta bortskämd med att få sova länge på mornarna och bara gå upp och sätta mej vid en dukad frukost! Det kallar jag helg lyx!!!

1 kommentar:

  1. Vilken lyx! Fast Christoffer är inte hemsk han heller.. Tack vare att han är morgonpiggare en va jag är så brukar han ta barnen och börja med frukosten oxå.. Älskar det..

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!