tisdag 22 september 2009

Kommentera och dementera....

Varför måste alltid en del människor kommentera saker och ting som dom inte ens har med att göra eller vet ett skvatt om. Vissa människor måste alltid lägga näsan i blöt och det stör mig något fruktansvärt. Aldrig kan dom kommetera något positivt utan bara negativa kommentarer hela tiden.... Om de nu är så negativa så håll då inne med det och säg eller skriv inget till mej. För dels blir jag väldigt sårad just nu och tar åt mej av allt och dels tycker jag inte om sånt trams..... Så har ni något att säga eller skriva så gör det positivt och snällt!! Tänk på det!
Är nyss hemkommen från dagis. Idag har vi varit där i 2 timmar, och det gick superbra. Förutom att han blev supertrött på slutet och började att kinka. Men då åkte vi hem. Så fort jag satte honom i bilen så somnade han! Storebror var ute samtidigt som oss och tog mycket bra hand om sin lillebror. Han bröt dock ihop när vi skulle åka hem. Kan ju säga att det inte var långt ifrån att jag oxå började att gråta. Tycker att sånt är så jobbigt, men då är det bara att bita ihop. För om jag skulle ge med mig att han oxå skulle få följa med hem så vet Douglas om att han kan göra så nästa gång och nästa gång. Och sedan är vi inne i ond cirkel där han till slut vägrar gå på dagis och det vill vi ju inte!
Jag längtar tillbaka till sommaren och värmen! Är sååå sugen på att åka utomlands nu innan jag blir för tjock och innan vi är 5 i familjen;-)

4 kommentarer:

  1. de människor som är sånna har inget liv utan måste lägga sig i andras, plus att jag tror det framkallar avundsjuka och rädsla hos dem när andra gör saker de själva inte kan/vågar.
    jag hatar när man mste försvara sina val för att folk ifrågasätter på ett negativt sätt.

    skit i dom!!!!

    SvaraRadera
  2. Hanna sa... Ja alltid retar man upp nån, spelar ingen roll vad man gör och säger...tråkigt!!

    Appropå din kommentar i min blogg om att om vi fortfarande varit hemma allesammans så hade jag mått fint, JA absolut det tror jag med!kanske e lite ensam man känner sig och det är därför man deppar...? Stor kram till dig fina goa KArolin!!

    SvaraRadera
  3. hmmm blev nått knäppt med det förra inlägget HAnna sa...?

    SvaraRadera
  4. Söta goa Äppelblomman!!! Skulle aldrig ens kunna komma på nåt negativt när jag tänker på dej!!! Bara så du VET!! Kramelikram... =O)

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!