tisdag 12 maj 2009

Vårruset!


Sitter här nyduschad och nöjd över mej själv nu! Jag har varit och gått/sprungit vårruset på en tid runt 35 min! De var mycket trevlig. Många glada tjejer som ville komma fram först. Det är konstigt att så fort det gäller tjejer så blir det nästan hysteriskt. Om man råkar komma ivägen för någon tjej som bara måste gå eller springa just där jag är så blir dom nästan vannsinniga... Men det är bara att bita ihop och vara lite styv och nästan jävlas lite och gå där jag vill!
Sitter just nu och lyssnar på Alfred när han sover. Han snarkar på nätterna som en stor karl. Han har börjat att böka runt på nätterna och bara skriker rakt ut mitt i natten. Hela helgen när Jonas var borta sov prinsarna hela nätterna igenom. Men så fort Jonas klev in genom dörren i söndags natt så vaknade Alfred och började skrika och ville inte alls sova. Jag tror just nu att det är tänderna som spökar på honom. Han vill inte ens ha tutte på nätterna, och han är en väldigt tuttigt barn i vanliga fall. Men det är väldigt jobbigt för oss att inte få sova. Man blir nästan galen av för lite sömn. Idag passade jag på att sova lite middag när han sov. Och det gjorde susen. Nu känner jag mig som en annan person. Synd bara att det kommer att påverka nattens sömn. Klockan kommer nog bli ganska mycket innan John blund besöker mig inatt.....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!