söndag 31 maj 2009

Kalas med underbart väder!!!

Igår hade vi ju kalas för Alfred. Nästan alla i våran närmsta familj var här hos och åt och drack. Han fick massor av fina presenter. Jag hann knappt med att titta på vad han fick för att storebror hann öppna allt så himla fort. Alfred var inte speciellt intresserad av att öppna några paket
Vädret är kanon. Så vi har varit ute hela dagen lång med poolbad och besök ute hos mormor. Man vill aldrig gå in. Men ibland måste man för att kanske sova lite. Och det ska faktiskt jag göra snart. Jag är väldigt trött just nu. Alfred deckade klockan 19. Vi hann knappt in med honom i sängen försen han sov gott. Och storebror sover oxå redan! Så när man äntligen har lite barn fri tid för varann då är man så trött så man stupar i sängen. Inte bra;-) Men så typiskt....
Jag fick paket på sängen idag av mina underbara barn! Jag fick ett par snygga trekvarts jeans och ett snyggt linne! Så då tyder det kanske på att man är en bra mamma trotts allt;-)
Min kära mamma firade vi ju förra helgen så hon fick inget idag. Men hon fick ju besök av sin kära dotter iallafall! Mamma jag älskar dej! Du är den bästa mamman som finns och som alltid ställer upp på oss och barnen i tid och otid!

1 kommentar:

Tusen tack för din kommentar!