måndag 4 maj 2009

Första doppet i år!




Helgen har varit underbar med massor av sol och värme. Och bad förstås. Barnen och Jonas badade i havet i fredags. Fy det var svinkallt när jag doppade mina fötter... Det var inget för mej. Vi har fixat i trädgården och killarna har snickrat och håller på att bygga en friggebo. Så nu ska alla snart få plats när vi är nere alla familjen Grunditz. Under åren så har det bara blivit flera och flera....
Jag har bränt min vita näsa. Så nu är den röd som ett stoppljus som är på väg att flagna.
Alfred har varit otroligt jobbig hela helgen Han är så fruktansvär krävande nu. Han sover oroligt och det är bara jag som gäller. Kan inte ta 2 steg från honom förrens han gallskriker. Han äter dessutom upp till 3 gånger på nätterna. Vilket gör att vår sömn blir rubbad hela tiden. Våra humör är inte på topp här hemma. Jag känner verkligen hur jag och Jonas bara skäller på varann och är sura. Men det är bara att bita ihop, för jag vet att det snart går över. Douglas var likadan när han var 9-10 månader. Men när man är i det så gör man det till en sådan stor sak....
Douglas har iallafall varit en stjärna hela helgen. Han har varit på topp och hjälpt till att bygga och så har han lekt med kussarna!

Idag ringde jag för att söka lite extra knäck som personlig assistent Han jag pratade med verkade så himla positiv! Så nu återtår det att se vad som händer.´Håller både tummar och tår just nu!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!