torsdag 28 maj 2009

Besök hos kiropraktorn!

Idag har jag varit hos kiropraktorn. Det gick faktiskt mycket bra. Det var inte alls så läskigt som jag hade föreställt mej. När jag kom frågade han vart jag hade ont någonstans. Mmm ja du jag har inte ont någonstans svarade jag... Men han klämde och kände på min rygg och visst har jag ont det måste jag ju erkänna. Han frågade om jag varit med i en bilolycka någon gång. För så illa var båda min nacke och rygg. Jag har antagligen fått ont successivt och därför är jag van vid min smärta. Så nästa vecka ska jag på ännu ett besök till den danske kiropraktorn! Så snart kanske jag blir bra i min rygg igen. Och jag som inte trodde det var nått fel på mej;-)

1 kommentar:

  1. du kanske skulle prova en spikmatta? bra att slappna av på och får igång cirkulationen i ryggen.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!