fredag 28 december 2012

Hej va de går!

Vi har tillbringat dagen i puklabacken! Gud va roligt det var och man blir som på barn på nytt! Men ju äldre jag blir, ju fegare blir jag oxå... Förr kunde jag köra ut för vilket stup som helst och bara köra rakt ner och sen bara skratta! Nu törs jag knappt köra ner för en liten barnpulkabacke utan att skrika ihjäl mej;-)
Vädret var underbart, några minus, strålande solsken och vindstilla! De nöp härligt i våra kinder och alla var sams!!!! Jo då, inte ett endaste tjink från barnen, hurra!;-)
Jag hoppas att vädret kommer att förbi så här resten av vintern! Frisk luft i våra lungor gör gått för själen!
Jag försöker förtvivlat få till ett bra kort på mej och Jonas. Vi lyckas inte alltid så bra. Men detta koret blev ju sååå härligt! Jonas ser ut som en liten nyförälskad tonåring! *fniss*

3 kommentarer:

  1. Visst ärret härligt med såna vinterdagar :)
    Vi hade en sån igår. Hur härligt som helst!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Fin-fint foto med goa ögonkast :)

    SvaraRadera
  3. ha ha,ni är ju för söta,du å lilla degen,ha ha(han gillar inte när jag kallar honom det,konstigt)Låter som ni haft en härlig dag ute.Trevlig helg på er!kram Sara

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!