onsdag 7 maj 2014

En jävel på fynd!

I helgen fyndade jag rejält och uppdaterade grabbarnas garderober! Jag till och med köpte en varsin overall till Alfred och Fabian! Tokig? Ja säkert, men jag är ganska säker på att jag inte kommer att tycka det framåt oktober när kylan nyper hårt i kinderna! Då är jag nog ganska så glad att jag shoppade varsin overall till dem i maj månad;-)
 Nya t-shirts och en ny overall! Glada grabbar!
Alltså jag är bannen mej en jävle på att fynda både på REA och "vanliga" ställ!. Det kan man faktiskt inte ta ifrån mej!;-) 2 overaller 9 tröjor och t-shirt och 2 par brallor för 1300 spänn! Fynden hittade jag på Lindex och KappAhl! Det är ju vad typ en stackars overall annars kostar! ;-)
Speciellt Douglas och Fabian växer så att det bokstavligt talat knakar och Fabian och Alfred har samma storlek och alla Fabians brallor flaggar på halv stång och tröjorna sitter så där härligt gött så magen tittar ut genom en springa!;-)
Jag är jädrit stolt över helgens fynd, vääääldigt stolt! Oj så mycket pengar jag sparade nu! *klirr i kassan*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Tusen tack för din kommentar!