lördag 24 maj 2014

Blomsterben!

En regnig lördag utan en massa måsten, bara vara! Andas, andas och åter andas! Underbart är det, trots att det suger lite i tarmen att hitta på något!;-) Ja jag är en rastlös själ....
Varit i byn och inhandlat lite morsdag presenter, gått runt, tittat i affärena och shoppat lite kläder till både mej och kidsen ! De är viktigt att gynna våra affärer här i vår lilla kommun och det göra jag!
Hittade denna underbara outfit på favvoaffären People! Mina ögon blev kär i dessa brallor direkt, älsk på blomsterben!;-)
Skön känsla att jag vågade gå ifrån de svarta som jag oftast köper till något blommigt! De är inte allt för ofta jag vågar ta mej utanför "ramarna" och köper mönstrade byxor men nu har jag gjort det!;-)
Den snygga toppen fick oxå följa med hem! Så snygg och den kan man både klä upp och klä ner oavsett val av nederdel! Kul att den är lite öppen i ryggen, surt bara att man MÅSTE ha BH på sig! NEJ jag skulle INTE kunna vara utan;-)
Jag bjuder på den här bilden, det är liksom jag och att den där förbaskade magen tittat ut där mellan byxan och tröjkanten det bjuder jag oxå på, men det är så jag ser ut och det är bara att acceptera... Min lilla skrynkliga muffinsmage som vägrar släppa sitt tag om min kropp...
Den bästa tiden ute är nu, mellan hägg och syren sägs det och jag håller med! Härliga färger, grönt är skönt!;-)
Att bara vara och att bara sitta ner är inget för mej. Så nu helt plötsligt känner jag mej galet rastlös... Kanske borde jag ta ett rens i förrådet, kanske inte;-)

1 kommentar:

  1. Snygging !! Du är ju hur cool som helst i dina blommiga brallor :)
    KRAM

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!