lördag 3 maj 2014

Att ha sjukt(t)a underbara vänner!!

I torsdags kom våra härliga vänner Martina och Fredrik hit till oss! Jag och Fredrik som oxå kallas Berg har en shargång utan dess like och folk som inte känner oss eller hör oss prata sins i mellan, kan nästan tro att vi är osams. Vi driver med varandra och retas hela tiden. Vi skrattar hysteriskt mycket åt våra sjuka skämt och vi skäms inte för något! En sjukt underbar vän helt enkelt! En vän som har den där råa shargången precis som jag älskar! Fast han kan nästan vara snäppet värre än jag ibland, men bara ibland!
Det var ju inte för intet som Berg blev den utvalde på bröllopet som just jag skulle pussa när gästerna plingade i glasen. Jo då när det stampades i golvet fick jag kyssa min Jonas, men just vid plingandet i glasen så var det Berg som var den lycklige att få pussa bruden!
Vi tjöt av skratt när jag reste mej och sprang till hans plats och ibland lyftes jag upp och det var på håret flera gånger som vi höll på att trilla...
I förmiddags höll jag på att fixa i ordning mej för en dag på stan! Jag hade bara bytt om upptill, men inte hunnit byta mina mysbyxor. Fika stod på schemat och jag ställde mej i köket för att fixa i ordning det. Givetvis var Berg snabbare än blixten och la ut mej på instagram. Färgglatt?;-)
När jag hade bytt om var han snabb som en liten vässla och hoppade i mina snyggbrallor (som han skrattat högt åt för att han tycker förmodligen dom är sjukt fula) Tar av sig på bar överkropp och går fram och tillbaka och poserar! Jag skrattade så tårarna sprutade och kisset kom nästan i trosan...
Alltså våran kära älskade sjuka vän är helt underbar och jag bara älskar när folk bjussar på sig själv och dessutom låter mej ta kort på honom! Och JA så klart lovade jag honom dyrt och heligt att dessa bilder skulle upp på bloggen snabbare än snabbast och nu är dom här! *skrattar så tårarna rinner fortfarande*

2 kommentarer:

  1. Men han håller på fel hockeylag;-);-)
    Puss/mamsen

    SvaraRadera
  2. Men så snygg han är (och vad sjukt lik Sofia han var på bilderna) :)
    kram j.

    SvaraRadera

Tusen tack för din kommentar!